Op 11 en 19 mei verzorgden gitaardocenten Tim en Ties weer gitaarworkshops aan mensen die Nederlands als tweede taal hebben. Tijdens deze clinic werd alles verteld over zowel de elektrische als de akoestische gitaar. Ook werden de verschillende muziekstijlen behandeld waarin de gitaar wordt toegepast. Het was een groot succes!
Net als bij vorige clinics mochten de deelnemers ook nu een stukje spelen met behulp van de docenten. Ze vonden het reuze interessant – en hebben ook weer een extra stukje Nederlands bijgeleerd!
Workshops zoals deze worden door de Muziekschool verzorgd vanuit een stukje maatschappelijke betrokkenheid.

